Trochę historii
Firma powstała w marcu 2001 roku i początkowo zajmowała się tylko projektowaniem stron internetowych i szkoleniami informatycznymi. Ten profil stanowi nadal jeden z ważnych punktów działalności; obsługujemy ponad 130 klientów w zakresie dostarczania usług "web design". Administrujemy również kilkudziesięcioma portalami i serwisami internetowymi. W firmie pracują certyfikowani trenerzy IT, posiadający duże doświadczenie w prowadzeniu różnego rodzaju szkoleń.
Firma dzisiaj
Drugim profilem firmy w pewnym momencie stała się kompleksowa obsługa konferencji, kongresów, gal, czy wydarzeń artystycznych. Na tym polu przez wiele lat zdobywaliśmy doświadczenie organizując "od A do Z" duże wydarzenia. Dziś posiadamy zgrany, kreatywny i doświadczony zespół, który jest w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom związanym z organizacją dużych wydarzeń. Począwszy od scenariusza imprezy, przez stworzenie identyfikacji graficznej, druk materiałów, obsługę techniczną miejsca (nagłośnienie, oświetlenie, scena, meble itd.), aż po transfery gości, organizację noclegów i wyżywienia. Nasz zespół posiada również doświadczenie w organizacji wydarzeń międzynarodowych, współpracujemy z najlepszymi tłumaczami - w naszym zespole także są osoby posługujące się biegle językiem niemieckim i angielskim.
Bardzo ważna jest współpraca z zaufanymi i sprawdzonymi podwykonawcami - tutaj nie stosujemy kompromisów, podwykonawcy odpowiedzialni za catering, czy obsługę techniczną sceny muzycznej muszą być profesjonalistami i tylko z takimi współpracujemy. W ramach kompleksowej realizacji eventów zajmujemy się również zorganizowaniem występów artystycznych gwiazd współpracując bezpośrednio z ich managerami.
Po kilkukrotnym sprawdzeniu przed imprezą naszej checklisty możemy powiedzieć: jesteśmy zorganizowani, abyś Ty mógł spać spokojnie!